اضافه شدن امکان برگزاری آنلاین آزمون‌ آیلتس

آخرین به روز رسانی در تاریخ 23 تیر 1399

موسسه IELTS به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لغو این آزمون‌ها، در حال راه‌اندازی آزمون‌های آنلاین خانگی با نام IELTS Indicator می‌باشد که برای کمک به متقاضیان تحت قرنطینه طراحی شده است. بدین ترتیب امکان شرکت در آزمون آیلتس در خانه برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

لیست کشورهایی که مجاز به شرکت در این نوع آزمون هستند، همینطور شرایط ثبت نام و هزینه آزمون در 22 آوریل 2020 اعلام می‌گردد. جهت ثبت نام می‌توانید در این تاریخ به آدرس www.ieltsindicator.com مراجعه نمایید. این آزمون فعلاً به صورت آکادمیک خواهد بود و تنها برای پذیرش تحصیلی قابل استفاده است، بنابراین در حال حاضر نمره این آزمون برای مهاجرت قابل استفاده نیست. نتیجه آزمون IELTS Indicator یک هفته پس از برگزاری آن اعلام می‌شود.

فرمت و زمانبندی این آزمون مطابق آنچه در سایت مربوطه اعلام شده به صورت زیر است.

از آنجایی که اطلاعات دقیق در مورد اعتبار آزمون IELTS Indicator در دست نیست، توصیه می‌شود با مؤسسه آموزشی و یا دانشگاه مقصد تماس بگیرید تا مطمئن شوید که نمره آزمون IELTS Indicator مورد تایید آن‌ها می‌باشد.

سؤال: آیا IELTS Indicator در ایران برگزار میشود؟

متاسفانه خیر. مطابق سایت British Council نام ایران در بین کشورهای موجود نیست (همانند آزمون TOEFL Home Edition). به نظر می‌رسد تنها راهکارها در حال حاضر آزمون دولینگو (Duolingo English Test) و یا صبر برای شروع مجدد برگزاری آزمون‌ها هستند.

امتیاز شما به این مطلب؟ (از راست به چپ)
احمدرضا
بیشتر مشغول انجام کارهای پشت صحنه