تنوع فرهنگی، اعتقادی و معیشتی در آمریکا

آخرین به روز رسانی در تاریخ 22 تیر 1399

اگر بخواهم واقع‌بینانه به این مسأله نگاه کنم، خیلی فاکتورهای مختلفی را باید مدنظر قرار دهم؛ از جمله مناطق مختلف جغرافیایی، سطح علمی و فرهنگی، نژاد و … اما در این پست، حداقل تا زمانی که مجددا فرصت و حوصله پیدا کنم و حرف بیشتر و پخته‌تری برای گفتن داشته باشم، به همین دو تصویر کفایت می‌کنم که تابلوهایی را نشان می‌دهند که بعضی از شهروندان جلوی درب منزل نصب کرده‌اند تا به همسایگان خود اعلام کنند از این تنوع و تفاوت‌ها، با آغوش باز استقبال خواهند کرد.

به غیر از تفاوت ملیتی، موضوع مهم دیگه‌ای که بعضی از شهروندان به اشکال مختلف ازش حمایت می‌کنند نمادها و رنگ‌های مربوط به گروه‌های مختلف غیردِگرجنس‌گرا یا LGBTQ هست. این گروه‌ها شامل همجنس‌گرایی مردانه، همجنس‌گرایی زنانه، دوجنس‌گرایی، تراجنسیتی و غیرجنس‌گراها می‌شوند. نه لزوما به این معنی که خودشان هم چنین تمایلاتی دارند، بلکه به این مفهوم که به این گرایش‌ها و تمایل‌ها احترام و برای تنوع‌ها و سلایق متفاوت با خودشون، ارزش قائل هستند.

ضمن این‌که خود این گروه‌ها هم مراسم‌های خاص خودشان را دارند. سعی می‌کنم این پست را با چندتا عکس دیگر از این نمادها آپدیت کنم و شاید در پستی مجزا، به بعضی از این مراسم‌ها هم اشاره کنم.

امتیاز شما به این مطلب؟ (از راست به چپ)
یونس
وی تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه تهران و رشته‌ی مهندسی برق-مخابرات به اتمام رسانده و رهسپار خارج شده است.